VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY „Rekonštrukcia kultúrneho domu Teriakovce“
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 08. október 2019, 13:31
- Napísal: Obec Teriakovce - administrátor
- Prečítané: 2470x
Obecný úrad Teriakovce, Teriakovce č.54, 080 05 Prešov-Solivar
VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY
podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“ alebo „zákon“) na poskytnutie služby s názvom:
„Rekonštrukcia kultúrneho domu Teriakovce“
- Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Obec Teriakovce
Sídlo: Obecný úrad Teriakovce, Teriakovce 54, 080 05 Prešov
ICO: 00327859
DIČ: 2020548211
Štatutárny orgán: Miroslav Angelovič
Web: www.teriakovce.sk
Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
Kontaktná osoba: Ing. Karol Fábry - pre proces verejného obstarávania
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript., tel.č.: +421 517713873
- Názov a opis predmetu zákazky: „Rekonštrukcia kultúrneho domu Teriakovce“
Predmetom zákazky je výmena a zateplenie podlahovej konštrukcie v miestnosti 1.01, vnútorná elektroinštalácia, úprava povrchov stien a stropov, montáž sadrokartónového podhľadu, výmena výplni otvorov a výmena rozvodov vody a kanalizácie pre nové zariadenie kuchyne. Hlavnými bodmi rekonštrukcie sú: Rekonštrukcia podlahy, Vnútorná elektroinštalácia, Výmena výplni otvorov, Úprava povrchov stien a stropov, Výmena rozvodov vody a kanalizácie pre nové zariadenie kuchyne.
Pokiaľ je v texte uvedený konkrétny výrobok, alebo značka, uchádzač môže oceniť aj ekvivalent inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite, pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné pre zabezpečenie účelu, pre ktorý sú určené.
- Druh zákazky:
Zákazka na uskutočnenie stavebných prác.
- Spoločný slovník obstarávania (CPV):
Hlavné CPV: 45000000-7 Stavebné práce
- Predpokladaná hodnota zákazky: 24 999,16 EUR bez DPH
- Komplexnosť predmetu zákazky:
Ponuku je potrebné predložiť na celý predmet zákazky. Obecný úrad Teriakovce, Teriakovce č.54, 080 05 Prešov-Solivar
- Variantné riešenie:
Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie.
- Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Miesto dodania: Obec Teriakovce
Termín dodania: do 6 mesiacov odo dňa začatia (Termín začatia: do 5 dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska)
- Podmienky účasti:
9.1 Uchádzač musí preukázať osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. musí preukázať, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.
9.2 Uchádzač musí preukázať osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
9.3 Uchádzač musí preukázať, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f), t.j. konflikt záujmov podľa § 23 ZoVO nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami.
- Obsah ponuky (v dvoch originálnych vyhotoveniach):
- Identifikačné údaje uchádzača: obchodný názov, sídlo alebo miesto podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, DIČ, kontaktnú osobu, meno a priezvisko zodpovednej osoby (v prílohe)
- Návrh na plnenie kritéria (v prílohe)
- Vyplnený návrh zmluvy o dielo podpísaný štatutárnym zástupcom alebo oprávnenou osobou (v prílohe),
- Vyplnený výkaz výmer (v prílohe)
- Doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky1
- Čestné vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov a údajov uvedených v ponuke a súhlas so všetkými podmienkami predmetnej zákazky, vrátane súhlasu s návrhom zmluvných podmienok (v prílohe)
- Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (v prílohe)
- Čestné vyhlásenie, že uchádzač nie je v konflikte záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami (v prílohe)
- CD nosič s vyplneným výkazom výmer v xls. verzii a scanom všetkých vyššie uvedených dokumentov vo formáte pdf. (kópiu originálnej ponuky - teda nie bez zakrytých podpisov a pečiatok).
- Mena a ceny uvádzané v ponuke:
11.1 Navrhovaná zmluvná cena musí byť stanovená podľa § 3 zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
11.2 Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v EUR.
11.3 Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
Zmluvná cena celkom bez DPH : .................................. EUR
Sadzba DPH 20 % : .................................. EUR
Zmluvná cena celkom, vrátane DPH : .............................. EUR
11.4 Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní.
- Predkladanie ponúk:
12.1 Spôsob predkladania ponúk:
- a) písomne poštou na adresu: TENDERTEAM, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
- b) osobne na adresu uvedenú v bode a),
Pri predkladaní ponuky podľa bodu b) alebo c) uchádzač vloží ponuku do samostatného nepriehľadného obalu. Obal ponuky musí byť uzatvorený. Na obale ponuky musia byť uvedené nasledovné údaje:
- adresa verejného obstarávateľa uvedená v bode a),
- adresa uchádzača (jeho obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania),
- označenie: „Súťaţ – neotvárať!".
- heslo: „Rekonštrukcia kultúrneho domu Teriakovce”
Upozornenie: Verejný obstarávateľ poţaduje predloţiť ponuku uchádzača v dvoch originálnych vyhotoveniach v listinnej podobe a jednu kópiu ponuky v nascanovanej verzii na CD/DVD nosiči (kópiu originálnej ponuky, teda nie bez zakrytých podpisov a pečiatok!) na adresu uvedenú v bode 12.1a)
12.2 Lehota na predloženie ponúk: do 16.10. 2019 do 13:00 hod.
12.3 Miesto predkladania ponúk: TENDERTEAM, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
12.4 Jazyk predkladania ponúk: ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku
- Otváranie obálok s ponukami
13.1 Obálky s ponukami sa otvárajú bez prítomnosti uchádzačov dňa: 16.10. 2019 o 13:30 hod.
13.2 Miesto otvárania obálok s ponukami: ako v bode 12.3
- Spôsob vyhodnotenia ponúk podľa stanovených kritérií:
14.1 Kritéria na hodnotenie ponúk za účelom výberu najnižšej ponuky – verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky na základe najnižšej ceny (§ 44 ods. 3 písm. c) zákona).
14.2 Uchádzač do svojho návrhu na plnenie kritéria uvedie svoju ponúknutú zmluvnú cenu v zložení: cena bez DPH, DPH a cena celkom v EUR vrátane DPH.
14.3 Obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť si pravosť a pravdivosť údajov predložených uchádzačom. Vyhodnocovať sa budú len tie ponuky uchádzačov, ktoré neboli vylúčené a boli zaradené do procesu vyhodnocovania.
14.4 Úspešným uchádzačom sa v danom postupe zadávania zákazky stane ten uchádzač, ktorého ponuka na základe pravidiel na uplatnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk, bude mať najnižšiu cenu celkom.
- Zdroj financovania zákazky:
Poskytovateľom pomoci (zdroj financovania) je Pôdohospodárska platobná agentúra, Operačný program: Program rozvoja vidieka 2014-2020 prostredníctvom Miestnej akčnej skupiny Šafrán, o.z.
Začlenenie výzvy v rámci Operačného programu:
- Operačný program: 309000 - Program rozvoja vidieka 2014-2020
- Prioritná os: 309007 - 07. Základné služby a obnova dedín vo vidieckych oblastiach
- Kategória regiónov: menej rozvinuté regióny
- Výzva prístupná na: https://www.massafran.sk
- Zmluva
16.1 Výsledkom postupu verejného obstarávania bude Zmluva o dielo podľa § 536 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore s touto Výzvou na predkladanie ponúk a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom.
16.2 Uchádzačom bude informácia o výsledku oznámená formou elektronickej komunikácie.
16.3 Verejný obstarávateľ uzavrie dohodu v lehote viazanosti ponúk podľa bodu 16. s úspešným uchádzačom verejného obstarávania, ktorého ponuka bola vyhodnotená ako najnižšia.
- Lehota viazanosti ponúk: do 31.10.2019
- Podmienky vykonania zákazky:
18.1 V súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní a ustanoveniami § 8a zákona č. 365/2004 Z. z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou a o zmene a doplnení niektorých zákonov (antidiskriminačný zákon) verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní určil osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk pre Program rozvoja vidieka 2014-2020.
18.2 Počas doby realizácie zákazky v prípade, ak zhotoviteľ bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu danej zákazky, zhotoviteľ v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky (obec, okres, VÚC). Môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas, (či už dobu určitú, alebo neurčitú), o dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru a pod.
18.3 Ak je verejný obstarávateľ uvedený v Atlase rómskych komunít 2013, kde populácia Rómov je 15 % a viac, je zhotoviteľ v prípade podľa bodu 2 povinný uplatniť sociálne hľadisko týkajúce sa inklúzie marginalizovaných rómskych komunít.
18.4 Informácie k uplatneniu sociálneho aspektu a ostatné podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo.
- Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
19.1 Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
19.2 Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy (vykonaním prác a služieb, dodaním tovaru) kedykoľvek počas platnosti zmluvy, a to verejným obstarávateľom, poverenými zamestnancami verejného obstarávateľa a akýmikoľvek osobami a orgánmi určenými verejným obstarávateľom. Zároveň sa úspešný uchádzač zaväzuje poskytnúť pri výkone kontroly/auditu/overovaní všetku potrebnú súčinnosť. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu, prípadne overovania aj po ukončení platnosti tejto zmluvy, ak o takú kontrolu požiada verejný obstarávateľ alebo orgán vykonávajúci kontrolu použitia prostriedkov na základe zmluvy o poskytnutí NFP.
19.3 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade nezískania finančných prostriedkov odstúpiť od zmluvy.
19.4 Verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- a) nebude predložená žiadna ponuka,
- b) ani jedna ponuka nebude zodpovedať určeným požiadavkám uvedeným vo Výzve,
- c) ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie
19.5 Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Ponuka musí byť vyhotovená perom s nezmazateľným atramentom, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný.
19.6 Ponuky uchádzačov musia spĺňať všetky náležitosti uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk.
19.7 Uchádzač vypracovaním a predložením ponuky na predmet zákazky akceptuje bezvýhradne všetky podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa, ktoré stanovil v tejto výzve na predkladanie ponúk a v návrhu zmluvy.
19.8 Všetky náklady uchádzača súvisiace s prípravou, vypracovaním a predložením ponuky na vyššie uvedený predmet zákazky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému
obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok postupu zadávania zákazky.
19.9 Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o určení úspešného uchádzača pri uplatnenom postupe zadávania zákazky nie je možné podať námietky v zmysle § 170 ods. 7 písm. b) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní.
19.10 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvu s uchádzačom umiestneným v poradí za úspešným uchádzačom, ak úspešný uchádzač odmietne zmluvu uzatvoriť resp. od nej odstúpi.
19.11 Verejný obstarávateľ je oprávnený ponuku úspešného uchádzača verejne sprístupniť.
19.12 V prípade potreby vysvetliť údaje uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek z hospodárskych subjektov/uchádzačov požiadať o ich vysvetlenie u kontaktnej osoby uvedenej v bode č. 1 tejto výzvy.
Osoba zodpovedná za proces verejného obstarávania:
Ing. Karol Fábry ................................................
Dátum: 08.10. 2019
Prílohy:
č. 1 Identifikačné údaje -
č. 2 Návrh na plnenie kritéria -
č. 3 Návrh Zmluvy o dielo -
č. 4 Výkaz výmer -
č. 5 Čestné vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov-
č. 6 Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní -
č. 7 Čestné vyhlásenie, že uchádzač nie je v konflikte záujmov podľa § 23 ZVO -
č. 8 Projektová dokumentácia
Zadanie v PDF formáte: